خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسيج :

اگر می خواهیم دشمنان به کشور طمع نکنند باید پای صندوق های رأی حاضر شویم 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت : اگر ایران قوی را دوست داریم و دلمان نمی خواهد دشمنان به کشور عزیزمان طمع کنند باید پای صندوق های رای حاضر شویم. 
کد خبر: ۹۵۷۳۷۰۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: اگر ایران قوی را دوست داریم و دلمان نمی خواهد دشمنان به کشور عزیزمان طمع کنند باید پای صندوق های رأی حاضر شویم و اگر کسی بگوید من رای نمی دهم در واقع به دشمنان رأی داده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی گفت: با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که شرکت در انتخابات را از حقوق مردم برشمردند هشدار داد دشمنان با فضا سازی مسموم خود به دنبال آن هستند که این حق را از مردم بگیرند . 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت : یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که هر دوسال یکبار انتخابات برگزار می کند و زیرا که این مملکت مال مردم است و این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند. 

وی افزود : همانطور که همه مردم در پیروزی انقلاب دخیل بودند نگهداری و حفظ آن هم بر عهده مردم است و بسیج هم خلاصه ی همین مردم قهرمان ایران اسلامی است که در این امر جانفشانی می کند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد : بسیج به عنوان  خلاصه ای از مردم ایران اسلامی باید به همه جوانب کشور توجه داشته باشند و دشمن را رصد کند که ببیند از کجا در صدد ضربه زدن است و خودش را برای آرامش، امنیت و پیشرفت کشور هزینه کند. 

وی با بیان اینکه مباحث دینی و اعتقادی در بسیج اولویت دارد تاکید کرد : برای اینکه بسیجیان عزیز بتوانند در میدان عمل وظایف خود را به بهترین نحو اجرا کنند باید به سلاح بصیرت و ایمان مجهز شوند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی خاطر نشان کرد : بسیجیان خادم این ملت هستند و همان‌طور که هرکجا صحبت از خدمت به این مردم باشد بسیجیان پیشتاز هستند در موضوع انتخابات یکی از افتخارات بسیج این است که برای افزایش مشارکت مردم تلاش می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار